Po uzyskaniu osobistych kwalifikacji treningowych wkraczasz w bardzo konkurencyjną dziedzinę. Każdy klient, który zdecyduje się wydać swoją ciężko zarobioną gotówkę na osobistego trenera, ostatecznie chce mieć najlepsze rezultaty! Aby odnieść sukces jako mobilny trener musisz nie tylko być dobry w swojej pracy, ale także upewnić się, że wychodzisz poza oczekiwania klienta. Z całym naszym doświadczeniem w branży, wymieniliśmy pięć najlepszych wskazówek, aby stać się odnoszącym sukcesy mobilnym trenerem osobistym:

1.Umiejętności zarządzania czasem

Bycie na czas jest priorytetem numer 1, klienci płacą za Twój czas i jest to oznaką profesjonalizmu, aby pojawić się na sesjach kilka minut wcześniej. Jeśli jesteś spóźniony możesz oszukać klienta 5 minut lub przepracować 5 minut więcej, jednak oba te czynniki nie są dobrym pomysłem i będą miały negatywny efekt spirali. Aby odnieść sukces, musisz zarządzać swoim dziennikiem. Zapomnienie o sesji lub rezerwacja dwóch klientów w tym samym czasie nie tylko wpłynie na Twoją pensję, ale może potencjalnie zrazić Twoich klientów. Bycie zorganizowanym mobilnym osobistym trenerem jest pierwszym krokiem do osiągnięcia sukcesu.

  1. Bądź przygotowany i uzyskaj kreatywność!

Musisz nie tylko przygotować i uporządkować swój harmonogram, ale także przygotować każdą sesję z wyprzedzeniem. Jeśli przyjdziesz na każdą sesję i wykonasz godzinę pracy z głowy, nie będzie to skuteczne, ponieważ możesz powtórzyć ćwiczenia, a klient w końcu zauważy brak przygotowania. Jako mobilny trener powinieneś skorzystać z możliwości stworzenia i zaprojektowania własnego scenariusza treningowego i atmosfery. Jeśli przez jakiś czas trenowałeś w domu, zabierz klienta do parku. Używaj niespodziewanego sprzętu, aby „przekonać” klienta. Zaplanuj i zaprojektuj program zabawy dla klienta, aby jego motywacja była utrzymywana na wysokim poziomie.

  1. Słuchaj więcej niż mówisz

Istotne jest, abyś był w stanie zbudować relację z każdym klientem, ponieważ proces ten promuje otwartą komunikację i buduje poziom zaufania, co jest niezwykle ważne. Bądź profesjonalnym przyjacielem, ale ważne jest, aby znać granice. Chcesz zbudować dobry kontakt, ale nie oznacza to, że rozmawiasz przez całą godzinę i dzielisz się swoją życiową historią. Słuchanie jest kluczem do zrozumienia klienta. Ważne jest, aby znać ich upodobania i  czego nie lubią, aby odpowiednio dostosować program treningowy. Pamiętaj, że Twój klient płaci za pomoc w motywowaniu go do osiągania swoich celów i to powinno być na pierwszym miejscu – jesteś dla nich, a nie odwrotnie. Tak wielu naszych klientów dzieli się swoimi dotychczasowymi doświadczeniami z trenerami, którzy podczas sesji rozmawiali o wiele za dużo, dlatego szkolenia nie były na najwyższym poziomie.

  1. Więcej i więcej

Szybko odpisuj na maile i odbieraj wszystkie połączenia telefoniczne, śledząc pracę klienta i zawsze prowadząc indywidualną sesję z każdym z klientów, aby można było tworzyć spersonalizowane programy dopasowane do ich potrzeb. Idź dalej i ustaw pracę domową. Ponieważ Twój klient prawdopodobnie nie jest w stanie poświęcić czasu i pieniędzy na codzienne szkolenie osobiste, ustawienie pracy domowej może być doskonałym sposobem na podjęcie nowych obowiązków, a także żeby zobaczyć lepsze i szybsze wyniki.

  1. Doszkalaj się

Wielu trenerów indywidualnych otrzymuje certyfikat i uważa, że jest to koniec ich nauki. Niezwykle ważne jest jednak, aby Twoje wykształcenie było na bieżąco aktualizowane, ponieważ branża nieustannie się zmienia, a codziennie odkrywane są nowe badania. Jako mobilny trener osobisty, powiedzielibyśmy, że jest to jeszcze ważniejsze, ponieważ pracujesz sam i łatwo się usatysfakcjonować, a nie zauważyć, jak szybko branża rozwija się wokół ciebie. Można to zrobić budując sieć kontaktów i rozmawiając z innymi trenerami, uczestniczyć w kursach, uczestniczyć w konferencjach i warsztatach, czytać czasopisma, rozmawiać z lekarzami itp.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj